1506 有病,向神禱告和看醫生,都是重要的-秦續堅

親愛的弟兄:
人喝了世上的水還要再渴,
惟有喝了主耶穌的活水,永不再渴。

感謝神,賜給你醫病的恩賜。但是我看的很開,這個病被醫好了,還會再生別的病,人若沒有病,就不會死了,但人人都有一死。

保羅也是有病的,神沒有醫治他,卻跟他說:「我的恩典夠你用。」主的恩典也是夠我用的,我的小毛病,不影響耶穌基督住在我的心靈裡。

*

Dear Brother:
A man who drinks the water of the world will thirst again,
Only by drinking the living water of the Lord Jesus will you never be thirsty again.

Thank God for giving you the gift of healing. But I see it very openly. Once this disease is cured, there will be other diseases. If people do not have diseases, they will not die, but everyone will die once.

Paul was also sick. God did not heal him, but said to him, "My grace is enough for you." The Lord's grace is also enough for me. My little illness does not affect Jesus Christ living in my heart.

留言

這個網誌中的熱門文章

祝福銀行的異象